piątek, 31 stycznia 2014

Marokański sklep orientalny - czyli o naszej pasji

Niedawno podsłuchałam rozmowę, jaką prowadziły dwie młode dziewczyny w autobusie stojącym w korku. „Wiesz, taka praca to nie jest praca moich marzeń ale z czegoś muszę opłacić studia” stwierdziła jedna. Na co druga odparła „a ty wiesz jest takie powiedzenie, jeśli kochasz to co robisz, w życiu nie przepracujesz ani jednego dnia!”. „Też bym tak chciała” westchnęła pierwsza… W tym momencie otwarły się drzwi, wysiadłam, reszta rozmowy została we wnętrzu autobusu, jednak te słowa towarzyszyły mi cały dzień. A to był wyjątkowo zabiegany dzień – mój marokański sklep przyjmował akurat dostawę olejków, trzeba było przygotować mnóstwo paczek do wysyłki, sprawdzić przelewy, zamówienia, odpisać na emaile od klientów… O tak, marokański sklep internetowy Casablanca tego dnia jest jak prawdziwy sklep arabski, pełen gwaru, harmidru i dobijania transakcji!

Na kolację umówiłam się z koleżanką, która znalazła dla mnie chwilę po całym dniu pracy. Rozmawiałyśmy o wielu sprawach, o jej pracy i awansie, o tym jak działa mój marokański sklep internetowy, o klientach, zakupach i promocjach. Nagle padło pytanie: Ewelina, powiedz mi, jak ty to robisz, ze prowadząc taki sklep orientalny i mając na głowie tyle spraw i obowiązków ciągle się uśmiechasz? Odparłam bez namysłu „wiesz, Asiu, jest takie powiedzenie… Jeśli kochasz to, co robisz, w życiu nie przepracujesz ani jednego dnia…”

Każdy z nas ma swoje marzenia i pasje, które sprawiają mu radość. Kiedy powoływałam do życia mój marokański sklep internetowy, bardzo chciałam by to, co kocham stało się nie tylko moją drogą zawodową ale i sposobem na życie. I tak się stało: prowadząc marokański sklep z naturalnymi kosmetykami i olejkami, robię to, co kocham! Moja wielka pasja – naturalne kosmetyki – jest moim sposobem na życie. Nie byłoby jednak możliwe by powstał marokański sklep z kosmetykami, gdyby nie wy – klientki i czytelniczki.  Dzielenie się tą pasją z wami sprawia mi olbrzymią radość i dodaje motywacji do dalszej pracy. Dziękuję wam za to!

Dostaję od was bardzo dużo maili i telefonów z opisem jak naturalne kosmetyki marokańskie sprowadzane przez mój sklep orientalny pomagają wam odzyskiwać piękno i zdrowie. Jak na sklep arabski z prawdziwego zdarzenia przystało, znajdziecie w nim naturalne olejki przeznaczone do pielęgnacji ciała, włosów i paznokci. Nie wiem czy wiecie, ale typowy marokański sklep to nie tylko królestwo przypraw i przepięknych kolorowych tkanin czy ubiorów, ale właśnie prawdziwa skarbnica naturalnych olejków do pielęgnacji ciała i włosów. Taki sklep arabski porównać można do sezamu pełnego drogocennych skarbów, do których do tej pory dostęp miały tylko Marokanki. Dziś możecie po nie sięgnąć także i wy!

Marokanki przywiązują szczególną uwagę do pielęgnacji ciała, nie z powodu chęci bycia piękną ale filozofii życia, którą wyznają. Tą filozofię można pokrótce ująć w zdaniu: przez naturę do piękna – i to zdanie stało się mottem, które wyróżnia mój marokański sklep na tle innych. Misją Casablanki jest przekazanie marokańskich sekretów pielęgnacji ciała w oparciu o naturalne, zdrowe i bezpieczne produkty sprowadzane prosto z Maroko. Ponadto polskie kobiety które odwiedzą mój sklep arabski i zakupią w nim olejek arganowy, wesprą zatrudnienie kobiet marokańskich – praca przy zbiorze owoców arganii i produkcji olejku arganowego to często jedyna forma zatrudnienia dla tysięcy Marokanek z północno-zachodnich rejonów kraju. Producent naturalnych kosmetyków którego zaprosiłam do współpracy, został przeze mnie wybrany także ze względu na to, że wspiera zatrudnianie marokańskich kobiet.

Tak szukam dla Was nowych zapachów i inspiracji do mojego marokańskiego sklepiku

Zapraszam zatem wejdźcie w gościnne progi Casablanki! Ten sklep orientalny został stworzony z potrzeby serca dla tych kobiet, które poszukują naturalnego piękna i odpoczynku. Będąc w Maroko wzięłam udział w hammam. Ten prastary rytuał ma podwójne znaczenie: oczyszczenia i nawilżenia całego ciała a także oczyszczenia ducha i psychiki. Jeśli odwiedzicie sklep orientalny Casablanca, znajdziecie tam zestaw produktów potrzebnych do przeprowadzenia tego rytuału w domowym zaciszu: obowiązkowe czarne mydło savon noir, glinkę rhassoul bogatą w minerały, olejek arganowy oraz rewelacyjnie czyszczącą rękawicę kessa. Do masażu i olejowania ciała po rytuale możecie sięgnąć po inne olejki roślinne –  mój sklep arabski ma ich bogaty wybór! A jeśli chcecie zafundować SPA dla swoich włosów, również skorzystajcie z dobrodziejstw olejków im dedykowanych. Czy wiecie, że olejowanie włosów jest coraz bardziej popularnym zabiegiem pielęgnacyjnym na włosy w Polsce? Marokański sklep internetowy Casablanca poleca wszystkim zainteresowanym artykuły na ten temat, zawarte w blogu oraz poradniku na naszej stronie sklepu. Olejowanie jest świetnym sposobem na pielęgnację włosów oraz skóry głowy, która często ulega podrażnieniu.  Można do tego celu używać tych samych olejków, co do pielęgnacji ciała – szczególnie polecany jest olej arganowy, jojoba, rycynowy, lawendowy czy kokosowy.

Z myślą o bardziej wymagających klientkach sklep orientalny Casablanca sprowadził z Maroko specjalne mieszanki olejków dedykowanych właśnie pielęgnacji skóry głowy oraz włosów. Rekordy popularności bije amla – olejek do włosów o właściwościach nawilżających, regeneracyjnych i odżywczych. Receptura liczy sobie dwieście lat! Oprócz amli bardzo popularne są mieszanki olejów do włosów Plantil Seven. Olbrzymia zawartość witamin i mikroelementów odżywia włosy, nadaje im cudowny połysk, wspomaga odrastanie i regenerację, korzystnie wpływa na skórę głowy – nawilżając, natłuszczając i lecząc problemy skórne. Szampony z dodatkiem olejku z czarnuszki czy glinki rhassoul również bardzo dobrze dbają o włosy i skórę głowy, delikatnie oczyszczają ale nie wysuszają naskórka!

Oprócz tego prawdziwym hitem są zestawy kosmetyków różanych, arganowych oraz zawierających olejek z czarnuszki. Marokański sklep internetowy Casablanca sprowadza oryginalne kosmetyki produkowane na bazie olejku z róży damasceńskiej, najbardziej wonnej odmiany róż na świecie. I wreszcie – perfumy. Te również produkowane są na bazie olejków roślinnych, z dodatkami naturalnych aromatów, bez konserwantów i ulepszaczy! Z roku na rok rośnie grono miłośników tych produktów – zarówno wśród mężczyzn jak i wśród kobiet.

Na stronie Sklepu Orientalnego Casablanca znajdziecie opinie, jakie wyrażają nasi klienci na temat poszczególnych produktów. Tych opinii przybywa każdego dnia. Zapraszam zatem was do zakupów – może to właśnie twoja opinia zachęci kolejną kobietę do poszukiwania inspiracji dla swojego piękna?

Ewelina Afandi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz