piątek, 4 stycznia 2013

Zdrowe kosmetyki z Maroko

Zdrowe kosmetyki - ale razy próbowaliście znaleźć takowe na rynku? Ja też bardzo długo szukałam produktów, których mogłabym nazwać zdrowe kosmetyki. Od nadmiaru chemii jaka znajduje się w wielu kosmetykach, cierpiałam na wszelkiego rodzaju alergie i przesuszenia skóry.

Zdrowe kosmetyki odkryłam w Maroko. Ale też nie od razu. W Maroku nie każda firma produkuje zdrowe kosmetyki. Naturalna kosmetyka w Maroko to przede wszystkim olejki, które nie zawierają żadnych sztucznych składników, ani dodatków zapachowych. Ważne aby olejek był faktycznie czysty - bez żadnych sztucznych dodatków. Zdrowe kosmetyki takie jak olejki potrafią poprawić bardzo wygląd naszej skóry. Pamiętam że testowałam zawsze wiele balsamów renomowanych firm, ale w dalszym ciągu moja skóra przesuszała się. Od kiedy zaczęłam używać zdrowe kosmetyki, a dla mnie są to olejki do ciała, stan mojej skóry zdecydowanie się poprawił. Używam ostatnio do ciała olejek arganowy i olejek jojoba - na zmianę i widzę rezultaty. Skóra jest lepiej nawilżona i nie łuszczy się jak wcześniej po stosowaniu zwykłych balsamów. Ważne jest aby zdrowe kosmetyki takie jak olejki, stosować na wilgotną skórę po prysznicu - a najlepiej raz w tygodniu wykonać zabieg Hammam Spa, który również opisuję na moim blogu. Wtedy zdrowe kosmetyki takie jak olejki idealnie wnikają w głąb naszej skóry odżywiając ją i nawilżając.Do grupy zdrowe kosmetyki zaliczam też mój faworyt wśród produktów do twarzy. To woda różana, która idealnie zastępuje tonik do twarzy, czy płyn micelarny. Kosmetyki natury to dar krajów arabskich, które było mi dane odkryć i jestem niezwykle dumna że mogę się z Wami nimi podzielić.

Ewelina Afandi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz