czwartek, 3 stycznia 2013

Olejek Różany - Naturalny Kosmetyk z Maroka


 Olejek różany - charakterystyczny naturalny kosmetyk dla Maroka


Oryginalny, marokański olejek różany można zakupić w naszym orientalnym sklepie: www.casablanca.sklep.pl

Czy wiecie jakie właściwości ma olejek różany? 

Zanim poznałam olejek różany nie zdawałam sobie sprawy że aż tyle korzyści przynosi jego stosowanie !
Przede wszystkim olejek różany możemy z powodzeniem stosować zamiast kremu na noc i nawet kremu na dzień ! Jego błogi zapach różany od razu wprawia mnie w dobry nastrój. To dzięki płatkom róży damasceńskiej z których jest produkowany olejek różany. Wszelkie napięcia nerwowe po posmarowaniu się cudownym kosmetykiem zwanym olejek różany mijają ! Od kiedy zaczęłam stosować olej różany wzmocnił on moje paznokcie, nawilżył pięknie skórę i zadbał o kondycję i nawilżenie moich włosów.

Olejek różany - jak stosować?

Olej różany to również świetny naturalny kosmetyk, który ma działanie przeciwzmarszczkowe. Nie spodziewałam się również, że któregoś dnia gdy za bardzo spiekłam się na słońcu olejek różany załagodził skutki poparzeń słonecznych. Zauważyłam że olejek różany również redukuje wszelkiego rodzaju mniejsze blizny na skórze. Czy stosujecie maski na włosy? Od dziś już nie musicie stosować kosmetyków do włosów - olejek z powodzeniem zastąpił w moim przypadku odżywkę do włosów ! Olejek różany przywróci włosom naturalny blask, oraz zapobiegnie ich nadmiernemu wypadaniu. Teraz już wiem czemu arabki mają tak piękne włosy - stosują między innymi olejek różany - zresztą w krajach orientu bardzo popularny jest jest taki zabieg jak olejowanie włosów.

Olejek Różany z powodzeniem stosuj zamiast kremu do twarzy - ten naturalny kosmetyk prosto z Maroka znajdziesz w naszym sklepie: www.casablanca.sklep.pl

  
Do masażu, do kąpieli, zamiast kremu i balsamu - czy wiecie ile zastosować ma olejek różany?

Olejek różany jest również niezastąpiony w masażu - a kąpiele z odrobiną olejku nie tylko rozgrzewają, ale likwidują ból i przemęczenie. Olejek różany dodany do kąpieli poprawi krążenie i wspomaga leczenie stanu zapalnego skóry. To również naturalny kosmetyk który łagodzi podrażnienia i zmniejsza zaczerwienienia. Jeżeli masz cerę wrażliwą lub dojrzałą to olejek różany nadaje się do Twojej skóry. Często mieszam olejek różany z wodą różaną - najpierw aplikuję na wacik wodę różaną,a później olejek różany - i tak często zmywam makijaż. Idealnie nawilża i oczyszcza moją skórę. Zauważyłam że olejek różany pobudza produkcję kolagenu - więc zmarszczki szybko się nie pojawią :) A cerze dojrzałej olejek różany doda energii i młodości, skóra stanie się bardziej elastyczna. Co ciekawe olejek różany sprawdza się także przy skórze mieszanej ponieważ normalizuje pracę gruczołów łojowych ! Jeśli natomiast macie problem z rozstępami warto również sięgnąć po olejek różany. Tyle cudownych właściwości posiada olejek różany z dalekiego Maroka :)

Oto olejek różany jaki sprowadzam z Maroko: OLEJEK RÓŻANY Z MAROKO


Olejek Różany produkowany jest w Maroku z róży damasceńskiej. Znajdziecie go w naszym marokańskim sklepiku: www.casablanca.sklep.pl



Zapraszam do obejrzenia wywiadów w programie "Pytanie na Śniadanie" gdzie opowiadałam o właściwościach olejku różanego i nie tylko:

 WYWIAD 1 - KLIKNIJ TUTAJ >>

WYWIAD 2 - KLIKNIJ TUTAJ >> 

Zdjęcia z naszego wywiadu:

 



Ewelina Afandi
www.casablanca.sklep.pl

1 komentarz:

  1. Olejek różany do kąpieli jest naprawdę ekstra, polecam :)

    OdpowiedzUsuń