piątek, 25 lipca 2014

Sklep orientalny online - czyli jak powstał nasz Sklep Orientalny Casablanca

W jaki sposób powstała Casablanca – sklep orientalny online?

Sklep orientalny Casablanca powstał z mojej miłości do pięknego Maroka oraz mojej pasji jaką są kosmetyki naturalne. Poznajcie nasz sklep: www.casablanca.sklep.pl :)


Podróżując do Casablanki wiele razy odwiedzałam tamtejsze sklepy orientalne, za każdym razem czując się jak bohaterka Baśni 1001 nocy – tyle było w nich skarbów! Od tamtej pory zapragnęłam podzielić się nimi z wami oraz połączyć to z moją wielką pasją: naturalnymi kosmetykami do pielęgnacji ciała. Jeśli chodzi o sklepy orientalne Warszawa ma ich sporo, w wielu z nich można zakupić zarówno piękne ubrania jak i egzotyczne przyprawy. Niektóre sklepy orientalne funkcjonują jako miejsca gdzie można oprócz zakupów poznać bliżej kraje Orientu, inne sklepy orientalne to wyłącznie miejsce kupna i sprzedaży towaru. A moja Casablanca to wyjątkowy sklep orientalny online - czyli w internecie! Dlaczego?

Maroko to mój drugi dom, moja pasja - dzielę się z Wami tą pasją sprowadzając naturalne kosmetyki z samego serca tego niezwykłego kraju. Zobacz jakie produkty sprowadzamy: www.casablanca.sklep.pl

 Najlepsi producenci, najlepsze kosmetyki – specjalnie dla naszych klientów

Sklep orientalny online Casablanca to wyjątkowe miejsce propagujące zdrowy styl życia i naturalne metody pielęgnacji. Znajdziecie tu naturalne olejki roślinne i kosmetyki oraz wyjątkowe arabskie perfumy na bazie olejków! Jako jedyny w Polsce sklep orientalny Casablanca posiada prawa do wyłącznej dystrybucji produktów firm Espace Cosmetic z Maroko oraz Hashmi z Pakistanu. W Maroku mam rodzinę i dzięki niej oraz własnej obserwacji wiem, które kosmetyki wybrać aby ich działanie było skuteczne. Współpracują z nami dystrybutorzy kosmetyków, gabinety odnowy biologicznej, SPA oraz salony piękności z całej Polski!
Sklepy orientalne Warszawa już posiada - np sklepy indyjskie. Na tle innych sklepów wyróżnia nas rodzinny biznes polsko-marokański oraz pasja i serce jakie wkładamy w naszą firmę. Mamy już swoich fanów którzy poszykują między innymi sklepy orientalne w mieście Warszawa.

Które produkty są najchętniej kupowane?

Tej popularności nigdy by nie było bez was, moich klientek – myślę, że sklep orientalny online był potrzebny polskim kobietom. A które produkty są najchętniej kupowane? Tak naprawdę każda Klientka znajdzie coś dla siebie i każda Klientka wybiera inny produkt. Każdy kosmetyk ma swoją grupę fanów. Co ciekawe, coraz więcej mężczyzn odwiedza sklep orientalny Casablanca, co bardzo mnie cieszy! Zauważyłam, że inne sklepy orientalne mają mały wybór produktów dla panów, na szczęście u nas panowie znajdą także coś dla siebie.

Dlaczego postawiłam na sklep internetowy?

Polki zachwyciły się pięknem zaklętym w naturalnych kosmetykach i tak  mój sklep orientalny online działa już od paru lat! Formuła sklepu internetowego jest wygodna – zakupy można robić całą dobę, widać stan dostępności towarów, dostępne są  powiadomienia o nowościach itp. Co ważne, zakupy mogą robić panie z całej Polski – wiadomo, że sklepy orientalne Warszawa czy Kraków mają w wystarczającej ilości – dostęp do internetu umożliwia dotarcie do wszystkich zainteresowanych bez względu na adres zamieszkania.
Różne sklepy orientalne Warszawa widziała, brakowało mi jednak takiego miejsca, gdzie można znaleźć porady w temacie stosowania olejków czy makijażu orientalnego. Sklep orientalny Casablanca promuje wiedzę o życiu i obyczajach w Maroko, mieliśmy też możliwość uczestnictwa w różnych imprezach branżowych jak np. Dni Maroka w Krakowie.

To niesamowite, że naturalne kosmetyki z Maroka podbiły serca wielu Polek! Nic dziwnego – ich skuteczność i wysoka jakość stawiają je w czołówce ulubionych towarów przez sklepy orientalne na całym świecie! Wspaniale, że wielu specjalistów i właścicieli salonów kosmetycznych poznało nasz sklep orientalny i nawiązało współpracę – dzięki temu coraz więcej kobiet może zgłębiać tajniki naturalnej pielęgnacji ciała i odkrywaniu piękna. Już dziś możesz dołączyć do nich i ty!


Ewelina Afandi
www.casablanca.sklep.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz