piątek, 27 czerwca 2014

Kostka zapachowa do szafy - czyli mój ulubiony Amber Musk


Amber Musk - przepiękny zapach ukryty w tajemniczej kostce:

Co kupić w prezencie dla mojej mamy? - spytała mnie pewnego dnia Karolina, gdy wracałyśmy ze spaceru. Był piękny dzień, słońce świeciło i postanowiłyśmy odwiedzić pobliski park. - Wiesz że ona ma specjalne wymagania i bardzo wymagający gust. Myślałam o jakimś pięknym zapachu może woda toaletowa...

- Czy twoja mama lubi zapach piżma? - spytałam wkładając okulary słoneczne. Karolina przez chwilę zastanawiała się.
- Tak, wydaje mi się, że lubi piżmo – powiedziała. - Kiedyś dostała od ciotki drogie perfumy z Francji, były małe, niezwykle intensywnie pachniały i miały taką śliczną kryształową buteleczkę. Mama przechowywała długo tę buteleczkę w szafie, żeby pachniały jej bluzki. Często powtarzała, że chciałaby znaleźć podobny zapach...

Kostki AMBER MUSK prosto z Pakistanu możecie nabyć w naszym sklepiku: www.casablanca.sklep.pl
 - W takim razie wiem, z czego ucieszy się twoja mama – powiedziałam uśmiechając się. - Kostka zapachowa do szafy! Prawdziwa, oryginalna kostka zapachowa z Pakistanu to idealny upominek dla bliskiej osoby. Poza tym jest bardzo wydajna i wystarcza na długo. Mamie się z pewnością spodoba!
- Hmm nie wiem – zastanowiła się Karolina przystając na chwilę przed witryną sklepu. Wpatrywała się w piękną bluzkę haftowaną w róże. - popatrz jaka cudna bluzka... Te róże wyglądają jak prawdziwe!
- To prawda – skinęłam głową a przez myśl przeleciał mi obrazek z ostatniej podróży do Maroko: róże. Morze róż. Ocean róż damasceńskich, wylewający się z łagodnych wzgórz, i ten cudowny zapach... Ech, Maroko. Westchnęłam. Karolina spojrzała na mnie z uwagą.

- Czyżby kostka zapachowa spowodowała, że tak wzdychasz? - zażartowała. Uśmiechnęłam się i wyjaśniłam jej, że nie, że przypomniałam sobie cudowną dolinę róż, ten widok milionów kwiatów i ten zapach...  - Wiesz, Karolina, całe Maroko pachnie. Bardzo intensywnie ale jednocześnie naturalnie. Przyjeżdżając tam czujesz się częścią tego świata, przyrody, jesteś jednym z wielu elementów cudownego obrazu – Maroko to taki wielki piękny obraz na który składają się widoki, barwy, muzyka, smak potraw, zapachy... Dla mnie Maroko pachnie piżmem i różami. Dlatego właśnie kostka zapachowa do szafy przyszła mi na myśl jak tylko wspomniałaś o perfumach z piżmowym zapachem.
- Rozumiem – Karolina pokiwała głową – no dobrze a powiedz mi czy ta kostka zapachowa do garderoby faktycznie ma taki wyjątkowy zapach? Nigdy jej nie wąchałam, znam tylko opisy piżma i szczerze ci powiem, nie wiem czy bym się zdecydowała na taką woń w swojej garderobie. To podobno specyficzny smrodek...

- Smrodek? Kochana, smrodek mamy w miejskich autobusach latem, szczególnie gdy wysiądzie klimatyzacja – roześmiałam się – to prawda, piżmo pachnie dość specyficznie, jednak kostka zapachowa do garderoby jest ma bardzo subtelną i delikatną woń. Każda szanująca się Marokanka ma taką w swojej szafie – te które mam w swoim sklepie są produkowane na bazie naturalnych olejków eterycznych. Taka kostka zapachowa do szafy jest niezwykle trwała i wystarcza na bardzo długo. Ubrania są przesycone delikatną orientalną wonią przez długi czas, a wnętrze garderoby bardzo przyjemnie pachnie. Znam kobiety które wkładają ją do szuflad z bielizną, gdyż piżmowa kostka zapachowa podkreśla naturalne kobiece feromony... Nasz urok osobisty i seksapil bardzo wiele zyskuje na tym, kochana.
- O rany naprawdę? - Karolina podniosła brwi ze zdziwieniem – a to kostka zapachowa do garderoby może służyć jako afrodyzjak? Fajna rzecz!

Przepiękny zapach ukryty w kostce AMBER MUSK - poznajcie go odwiedzając nasz sklep: www.casablanca.sklep.pl

- To prawda, kostka amber musk może służyć kobietom na wiele sposobów – potaknęłam – przede wszystkim jako kostka zapachowa do garderoby. Muzułmanie bardzo dużą wagę przywiązują do zapachów, szczególnie jeśli chodzi o higienę osobistą. Czy wiesz że kostka zapachowa do szafy może służyć także jako ważny element rytuału hammam?
- Zaraz, zaraz czekaj chwilę bo nie rozumiem – Karolina zmarszczyła brwi – rytuał hammam polega na oczyszczeniu ciała, gdzie tam miejsce na kostkę do szafy?
- To prawda, rytuał hammam to przede wszystkim oczyszczenie i odnowa ciała ale przez to ma służyć odnowie ducha i nawiązaniu bliższej relacji z Bogiem – potaknęłam z uśmiechem. Karolina słuchała zaintrygowana – Najpierw zaczyna go parowa kąpiel, peeling całego ciała, następnie relaksujący masaż z użyciem olejków. Ten moment ma przynieść odprężenie ducha, wprowadzić w stan relaksu i uspokoić zmysły, sprawić, że rozluźni się nie tylko ciało ale i umysł. Dopełnieniem rytuału hammam jest natarcie skóry kostką amber musk – to dokładnie ta sama kostka zapachowa do szafy o której wspominałam ci przed chwilą!

- Rozumiem! - Karolinie chyba spodobało się to, o czym jej mówiłam – a ty kiedykolwiek używałaś tej kostki? Faktycznie ona tak fajnie działa?
- Działa – potaknęłam z uśmiechem – myślę że najlepiej będzie jak sama się przekonasz. Wiesz piżmo używane jest w przemyśle perfumiarskim jako utrwalacz zapachu wielu znanych perfum. Kostka zapachowa do garderoby ma tę przewagę nad innymi podobnymi produktami tego typu, że ma bardzo trwały zapach.
 Nie jak typowa kostka zapachowa! Można śmiało polecić ją każdej kobiecie.
- Co więcej – kontynuowałam – jestem przekonana, że Twojej mamie spodoba się też z innego powodu. Wiem, że lubi robić kosmetyki do pielęgnacji ciała – a taka kostka zapachowa do garderoby to idealny dodatek do kremów i balsamów! Można odrobinę kostki skruszyć i zmieszać z takim kremem do twarzy czy do rąk – efekt będzie niezwykle trwały. To prawdziwy skarb!
- Hmmm masz rację – Karolina pokiwała głową – to wyjątkowo fajna propozycja na prezent. Myślę że kostka zapachowa z Maroka będzie dla mojej mamy idealna! Jak ona się nazywa? Gdzie można ją kupić?
- To kostka amber musk – powiedziałam – mam jeszcze kilka sztuk na stanie także bez obaw, prezent dostarczysz mamie na czas. Wrócimy ze spaceru to pokażę ci jeszcze kilka fajnych naturalnych olejków, niedawno przyszła ich dostawa...

Ewelina Afandi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz