poniedziałek, 18 lutego 2013

Jak dbać o dłonie zimą?

Nasze dłonie zimą bardzo się przesuszają i wymagają wyjątkowej uwagi i pielęgnacji szczególnie zimą.  Więc jak dbać o dłonie? Jak je nawilżać i chronić przed przesuszeniami? Jakich kosmetyków używać do dłoni?
 
Moje dłonie zawsze przesuszają się w zimie. W tym artykule przytoczę Wam kosmetyki jakie pomagają mi zachować piękny wygląd skóry dłoni :)

Skóra dłoni z natury jest bardzo cienka i narażona na czynniki zewnętrzne w postaci mrozu, wiatru, temperaturę i detergenty. Pamiętajcie, aby zimą nosić rękawiczki i w torebce krem do rąk ! Moim ulubionym kremem, który jest bardzo uniwersalny ponieważ jest to krem do twarzy, ciała i rąk to KREM ARGANAT w tubce z nawilżającym olejkiem arganowym. Zawsze mam go w torebce !

Kolejny kosmetyk na dłonie to oczywiście mój olejek arganowy. Olejek do dłoni używam szczególnie na noc. Podobnie jest z masłem shea, które intensywnie nawilża, regeneruje i nawilża skórę dłoni. Bardzo dobry olejek na dłonie to również olejek awokadowy, który ma w sobie aż 7 witamin ! Jeżeli mamy dłonie spierzchnięte, zaczerwienione i zniszczone koniecznie zacznijmy od kuracji olejkami. Wcierajmy w dłonie na noc wybrany olejek i pozostawmy do wchłonięcia. Olejki naturalne bardzo ładnie się wchłaniają - wystarczy wcierać w dłonie niewielką ilość. 
Olejki stosujmy do dłoni również w dzień, a wychodząc z domu zawsze zabierajmy ze sobą krem z olejkiem arganowym lub awokadowym. Pamiętajcie, że olejki naturalne bardzo ładnie się wchłaniają - wystarczy wcierać w dłonie niewielką ilość.

Ewelina Afandi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz